viernes, 6 de junio de 2008

QUIEREME TAL COMO SOY-SERGIO FACHELLI



Eu son asi
é miña fornma de ser
que te opuedo dicir amor
son bo son malo ás veces
e non podo ser mellor

teño a miña cruz
as miñas tolemias
as miñas tardes escuras
a miña forma de falar

son seco
son doce
ás veces
e nada me vai cambiar

quiereme tal como son
coas miñas noites e meus dias
coa miña maneira de amar
coas miñas penas e alegrias
quiereme tal como son
e se non segue adiante
nunca atopases amor
mas amigo mais amante

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Muy buena letra Alhama...siempre se dijo eso no? que el buen amante adora casi más los defectos que las virtudes..se llega a adorar la impuntualidad por quien la trae..

besos

Pepita

ALHAMA dijo...

Tienes mucha razon pepita,todo eso hasta el instante que el amor se apaga y empiezan a surgir las imperfecciones.
un beso jarado

Anónimo dijo...

Pues habría entonces que buscar la manera de que no se apagase para que fuese siempre adorables defectos..

besos andaluces

pepita